
קצת עליי והדרך שלי
נעים מאוד, שמי גל, אני בן 50, בזוגיות, גר בתל אביב. נולדתי בוונצואלה (אך לא דובר ספרדית) וגדלתי בנתניה. חיי שזורים בחיפוש אחר משמעות וחיבור - אני מתרגל יוגה וגאגא, שוחה, ואוהב לחקור את התודעה דרך כתביהם של ביירון קייטי, ניסרגדטה מהרג' ומורים גדולים נוספים.
רוב חיי הבוגרים עבדתי בתחום השירות בעולם הקפה המקצועי.
תמיד היתה בי התשוקה לעבוד עם בני אדם, ליצור קשר וחיבור עמוק יותר, אך לקח זמן עד שמצאתי את הנתיב המדויק עבורי. כיום, לשמחתי, אני משלב בין שתי האהבות: עבודה בבית קלייה לקפה איכותי וטעים, והליווי הרוחני שמעניק לי תחושת סיפוק פנימי.

איך הגעתי לליווי רוחני?
לפני 13 שנה, אימי חלתה בסרטן. אני, שבעברי נמנעתי מבתי חולים, מצאתי את עצמי מבלה בהם על בסיס קבוע. באותו הזמן שוחחנו על הרבה נושאים ובעיקר על המשמעות של המחלה, מה זה אומר "להיות חולה", ועל התפיסה שלנו את עצמנו מול הסביבה. שיחות אלו בינינו תרמו רבות לאמא ולי.
כשנתיים לאחר פטירתה, התפרסמה כתבה בעיתון "הארץ" בה סיפרה מלווה רוחנית ותיקה על המקצוע. באותו רגע הבנתי שמצאתי את מה שחיפשתי. נרשמתי ללימודים, ומאז, כעשור, אני מלווה רוחני. בשנים האחרונות אני משמש כחבר ויו"ר בשיתוף של העמותה לליווי רוחני.
איך אני מלווה?
ליווי - "הצטרפות לאחר בהליכתו" (מילון אבן שושן)
עבורי, המשמעות היא שאני מצטרף למסעו של האדם, באופן שנוח ונכון לו. האדם הוא שמכתיב את הקצב ובוחר את הנתיב שבו נצעד.
אני מביא איתי ניסיון ממחלקות שונות בבתי חולים (אונקולוגיה, המטולוגיה וגריאטריה) וכיום מהעבודה בבית פרידמן, הוספיס אשפוזי, שיבא תל השומר.
פגישות
אני מגיע לבתי הלקוחות, באזור תל אביב והמרכז, פגישה יכולה להיות בבית, בגינה או בגינה ציבורית.
כמו כן, ניתן להגיע אלי לקליניקה בתל אביב.

